مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: مهاجرت به آمریکا و روش های اخذ اقامت آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

انگلستان (به انگلیسی: England) نام نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر و یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این منطقه از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است و مهم‌ترین و عمده‌ترین جزء تشکیل‌دهندهٔ کشور بریتانیا است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند.

انگلستان دارای بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله آن‌ها می‌توان به جزیره وایت و جزیره من اشاره کرد. شهر لندن پایتخت انگلستان و در عین حال پایتخت پادشاهی بریتانیا است. پرآب‌ترین رود انگستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد.

 مساحت این کشور ۱۳۰٬۳۹۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۵۱٬۴۴۶٬۰۰۰ نفر است.
تقسیمات کشوری انگلستان شامل چهار سطح مختلف است که از طریق نهادهای اداری مختلف ایجاد شده برای اهداف دولت های محلی اداره می شوند. بالاترین لایه از دولت های محلی در انگلستان نه منطقه بودند: شمال شرق، شمال غرب، یورکشایر و هامبر، میدلند شرقی ، میدلند غربی، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و لندن. این مناطق در سال ۱۹۹۴ به عنوان ادارات دولتی تشکیل شدند و دولت بریتانیا از طریق آنها به ارائه طیف گسترده ای از سیاست ها و برنامه منطقه ای دست زد، اما اعضای این نهاد ها به جز لندن در هیچ یک از مناطق از طریق آرای عمومی انتخاب نمی شدند. در سال ۲۰۱۱ این ادارات دولتی منطقه ای ملغی شدند. امروزه مرزهای بین همان مناطق تعیین کننده حوزه های رای گیری یرای انتخاب اعضای پارلمان اروپا است.

پس از آنکه تفویض اختیارات در سایر نقاط بریتانیا آغاز شد بنا بر آن بود که برگزاری رفراندوم هایی منطقه ای در انگلستان برای انتخاب مجامع محلی حقوق بیشتری را به این مناطق تفویض کند تا اعطای اختیارات در سایر نقاط بریتانیا عادلانه باشد. این رفراندوم در لندن در سال ۱۹۹۸ پذیرفته شد و دو سال بعد شورای شهر لندن تشکیل شد. با این حال، زمانی که در سال ۲۰۰۴ رفراندوم شمال انگلستان در منطقه شمال شرق رد شد، روند همه پرسی متوقف گردید. مجامع منطقه ای در خارج از لندن در سال ۲۰۱۰ لغو شدند و مسئولیت های خود را به سازمان های توسعه منطقه ای مربوطه و یک نظام جدید مقامات محلی منتقل کردند.

در لایه بعد از تقسیمات منطقه ای، انگلستان به ۴۸ شهرستان تشریفاتی تقسیم شده است. این شهرستان ها که به تدریج و از قرون وسطی به این سو شکل گرفته اند در درجه اول به عنوان یک مرجع جغرافیایی استفاده می شوند. البته سابقه تشکیل بعضی از این شهرستان ها کمتر است و به سال ۱۹۷۴ میلادی هم می رسد. هر یک از آنها یک لرد نایب‌السلطنه و یک کلانتر عالی دارد. این دو مقام به مثابه نمایندگان محلی نهاد سلطنت بریتانیا هستند. در خارج از لندن بزرگ و مجمع‌الجزایر سیلی، انگلستان همچنین به ۸۳ ناحیه شهری و غیر شهری تقسیم شده است که این تقسیم بندی برای اهداف دولت های محلی استفاده می شود. هر یک از آنها ممکن است از داخل یک منطقه جغرافیایی باشد و یا بین چند منطقه تقسیم شده باشد.

کشور انگلستان از ۹ ناحیه، ۴۸ استان و ۳۲۶ شهرستان تشکیل شده‌است.
سیاست

نظام سیاسی در انگلستان به عنوان بخشی از پادشاهی متحده بریتانیا، سلطنت مشروطه و نظام پارلمانی است. از سال ۱۷۰۷ به بعد یعنی زمانی که لایحه اتحاد ۱۷۰۷ موجب اجرایی شدن مفاد پیمان اتحادیه شد و انگلستان و اسکاتلند را به شکل پادشاهی بریتانیای کبیر با یکدیگر متحد کرد چیزی به نام دولت انگلستان وجود نداشته است. قبل از این اتحاد، انگلستان توسط پادشاه آن و پارلمان انگلستان اداره می شد. امروزه انگلستان به طور مستقیم توسط پارلمان بریتانیا اداره می شود، اگر چه دیگر کشورهای اتحادیه بریتانیا دولت خود را دارند. در مجلس عوام که مجلس سفلای پارلمان بریتانیا مستقر در کاخ وستمینستر است ۵۳۲ عضو از مجموع ۶۵۰ عضو پارلمان متعلق به حوزه های انتخابیه انگلستان هستند.

در انتخابات عمومی سال ۲۰۱۵ بریتانیا، حزب محافظه کار اکثریت مطلق را در میان ۶۵۰ کرسی مورد رقابت کسب کرد و موفق شد ۱۰ کرسی بیش از مجموع همه احزاب دیگر به دست آورد (سخنگوی مجلس به عنوان عضو محافظه کار شمرده نمی شود). حزب محافظه کار، به ریاست نخست وزیر دیوید کامرون، ۹۸ کرسی بیشتر از حزب کارگر کسب کرد و که رهبر حزب کارگر اد میلیبند متعاقبا از ریاست حزب استعفا داد. حزب ملی اسکاتلند (اسکاتلند تنها) ۵۶ کرسی از ۵۹ کرسی اسکاتلند در مجلس را به دست آورد و جایگزین حزب لیبرال دموکرات به عنوان سومین حزب بزرگ در مجلس عوام شد.

انگلستان به عنوان بخشی از پادشاهی متحده عضو اتحادیه اروپا است. در انگلستان انتخابات منطقه ای برای فرستادن اعضای پارلمان اروپا برگزار می شود. در انتخابات سال ۲۰۰۹ پارلمان اروپا مناطق انگلستان شاهد انتخاب نمایندگان پارلمان اروپا به این ترتیب بود: ۲۳ محافظه کار، ده نفر از حزب کارگر، نه نفر از حزب استقلال بریتانیا (UKIP)، نه لیبرال دموکرات، دو نفر از حزب سبزها و دو نفر از حزب ملی بریتانیا (BNP).

از زمان انتقال قدرت، که در آن دیگر کشورهای بریتانیا یعنی اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی هر کدام پارلمان و یا مجمع خود را برای تصمیم گیری در مورد مسائل محلی دارند، بحث در مورد چگونگی موازنه این امر برای انگلستان وجود داشته است . در ابتدا قرار بود که مناطق مختلف انگلستان نیز دارای اختیارات مشابهی شوند، اما پس از رد این پیشنهاد توسط شمال شرق در یک همه پرسی، این برنامه منتفی شد.

یکی از مسائل عمده مساله لوتیان غرب است، به این معنی که نمایندگان اسکاتلند و ولز می‌توانند درباره قوانینی که صرفا انگلستان را تحت تاثیر قرار می دهد رای دهند، در حالی که نمایندگان انگلیسی مجلس چنین حقی درباره امور آن کشورها ندارند. این مساله پس از آنکه انگلستان تنها کشوری در بریتانیا شد که درمان و داروی رایگان برای بیماران سرطانی و مراقبت در منزل برای افراد مسن ندارد و همچنین شهریه های دانشگاه در آن بالاتر است، منجر به افزایش مداوم ناسیونالیسم انگلیسی شده است. برخی پیشنهاد کرده‌اند یک پارلمان تفویضی انگلیسی ایجاد شود ولی سایرین معتقد به روش ساده‌تر محدود کردن رای گیری صرف از نمایندگان انگلیسی درباره امور صرفا مربوط به انگلستان می باشند.

اقلیت بزرگی از ساکنان بریتانیا بخصوص شهر لنـدن پایتخت انگلستان را مهاجران مختلف از ایـران و سراسر جهان با تمدن، فرهنگ، هنر، دین و آداب و رسوم خاص خود و سیصد زبان مختلف تشکیل میدهند. لنـدن پایتخت انگلستان مهمترین و بزرگترین شهر بریتانیا با جمعیتی بیش از 9 میلیون نفر یکی از مراکز عمده توریستی، تجاری، اقتصادی و فرهنگ و هنر در اروپا و جهان معاصر است.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

  • aa aa

عنوان: از بین بردن جوش صورت با آرایش

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

نکات مربوط به مراقبت و بهداشت مو به شما در نگهداری و مراقبت از موهایتان راهنمایی های لازم را انجام می دهد زیرا مو از مهمترین قسمت های بدن است و نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. مو یکی از ضمائم پوست است که از دو قسمت تشکیل شده است. قسمتی از آن که دیده می‌شود، از سلولهای مرده بوجود آمده و قسمت دیگر ، ریشه و پیاز مو نام دارد که سلولهای زنده و فعالی دارد. یک انسان بالغ در حدود 000/100 تار مو بر روی سر دارد که هر تار مو بین دو تا ده سال عمر می‌کند و رشد آن بطور معمول 33/0 میلیمتر در روز و یا 10 تا 12 سانتیمتر در سال است. میوه‌ها ، سبزیهای تازه و خام ، ماهی تازه ، جگر و روغنهای گیاهی مانند: روغن زیتون ، روغن آفتابگردان و روغن ذرت از غذاهای بسیار مفیدی هستند که به رشد و سلامت موها کمک می‌کنند. ماساژ سر نیز در افزایش سرعت جریان خون نقش مهمی دارد. بدین صورت که با انگشتان دو دست ، سر را ماساژ دهید، بطوری که انگشتان به شکل دورانی حرکت داده شوند.

تا زمانی که حس کنید سرتان گرم شده است و خون در زیر پوست جریان دارد. این حرکت را در همه نقاط پوست سر انجام دهید تا به این ترتیب خون در تمام قسمتهای سر به جریان بیفتد.

برای سرعت بخشیدن به گردش خون در سر ، برس را در جهتهای مختلف روی پوست سر بکشید تا خون در زیر پوست به جریان بیفتد. تمرین بسیار ساده جهت تسریع جریان خون سر ، این است که به پشت بخوابید، روی شانه‌ها و آرنجها تکیه کنید. در این حالت سر باید روی زمین قرار گیرد. هنگام انجام این تمرین ، پاها را راست نگهدارید و زانوها را خم نکنید.
بیماریهای معروف مو

ریزش مو
ممکن است روزانه 20 تا100 تار مو بریزد که این ارقام در نژادها ، جنسیتها و سنین مختلف یکسان نیست. ناراحتیهای عصبی ، نگرانی ، دلواپسی ، اندوه ، کم خوابی و یا بدخوابی سلامت موها را به خطر می‌اندازد و رشد آنها را متوقف کرده و موها دچار ریزش می‌شوند. موهای شما به هر رنگ و از هر جنس که باشد، نیاز به تغذیه و مراقبت دارد. یک برنامه غذایی که به اندازه کافی ویتامینهای گروه B و نیز A و C و همینطور کلسیم ، آهن ، مس و ید داشته باشد، سبب می‌شود که موها زیبا بمانند. ید در گردش خون پوست سر ، نقش اساسی دارد و اگر به اندازه لازم به بدن نرسد، موها کدر ، مرده و دچار ریزش می‌شوند.

موخوره
خوردن شیرینی ، نوشابه‌های گازدار ، قند و شکر را به حداقل برسانید و به جای برسهای نایلونی از برسهای مویی استفاده کنید تا سبب موخوره نشود.

شوره سر
یکی از بیماریهای شایع دیگر مو ، شوره سر است. بسیاری از پزشکان اعتقاد دارند که شوره سر در اثر تغذیه نادرست ، نگرانی ، هیجان ، عدم تعادل هورمونها و استفاده زیاد از مواد آرایشی مو ، پدید می‌آید. برای مبارزه با آن ، می‌بایست ابتدا علت را یافت و سپس به درمان پرداخت. خوردن سبزی ، مواد پروتئین‌دار و غذاهایی که ویتامین A ، E و B دارند، به مقدار فراوان توصیه می‌شود.

نکات قابل توجه در شستشوی موها
1- حمام گرفتن حداکثر هفته‌ای دو بار با آب نیمه گرم
2ـ بهتر است فقط یکبار موها را با شامپو شسته شوند و زمان شستشو طولانی نشود یعنی بلافاصله پس از شامپو کردن با آب ، موها سر شسته شوند.  چون هر قدر شامپو به مدت طولانی‌تری با موها و پوست تماس داشته باشد، آسیب بیشتری به پوست سر و موها وارد می‌شود. این موضوع در مورد شامپوهای خارجی نیز صدق می‌کند

باور های غلط در باره مو :
1- کوتاه‌کردن زود به زود موها باعث می‌شود موها سریع‌تر رشد کنند.
واقعیت: موها در هر ماه، 1 تا 5/1 سانتی‌متر رشد می‌کند، چه آنها را قیچی کنید و چه به حال خود رهایشان کنید. البته ممکن است در تابستان موها اندکی سریع‌تر رشد کنند در واقع، کوتاه‌کردن موها انتهای خراب و دو شاخه موها را حذف می‌کند و باعث می‌شود موها ظاهر بهتری پیدا کنند
2- اگر یک موی سفید را بکنید، به جای آن دو سه تار موی سفید جدید درمی‌آید.
واقعیت: این مطلب حقیقت ندارد ولی کندن موها عادت بدی است. کندن موها به ریشه آنها آسیب می‌زند و باعث ایجاد عفونت یا جوشگاه می‌شود و جای آن باقی مانده و مویی در آنجا رشد نمی‌کند
3- شستشوی موها با آب سرد پس از شامپو زدن، باعث درخشندگی موها می‌شود.
 واقعیت: این کار هیچ  تاثیری در درخشندگی موها ندارد.
4- برای اینکه موهایتان واقعا تمیز شود، باید چند بار آنها را شامپو بزنید و بشویید.
یک بار شامپو زدن و شستشوی درست هم باعث تمیزی می شود.
5- اگر در روز 100 بار موهایتان را برس بزنید، برای موها خیلی مفید است.
واقعیت: برس‌زدن زیادی تارهای مو را ضعیف می‌کند. همچنین برای موهای چرب، مناسب نیست چون موجب چرب شدن بیشتر مو می‌شود
6- با کمک برخی محصولات آرایشی، می‌توان انتهای دو شاخه موها را ترمیم کرد.
واقعیت: وقتی موها دو شاخه می‌شوند، دیگر  تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که آنها را قیچی کنید
7- استرس باعث ریزش موها می‌شود.
واقعیت: موها همیشه در حال ریزش هستند و به‌طور طبیعی روزانه 20 تا100 تار موی می‌ریزد ولی این امکان وجود دارد که وقتی فرد استرس زیادی داشته باشد چند تار مو بیشتر بریزد.

دراین مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

  • aa aa

عنوان: کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد

طراحی دکوراسیون منزل دارای ترفندهای زیادی است ؛ اگر میخواهید طراحی دکوراسیون بسیار زیبایی برای منزل خود داشته باشید از مبلمان و فرش ست در طراحی دکوراسیون منزل استفاده کنید. اگر مایل هستید در فضای داخلی خانه خود تفاوت ایجاد کنید، می‌توانید تمام رنگ‌هایی که برای دکوراسیون منزل‌تان انتخاب کرده‌اید را در هر سه عنصر پرده، فرش و مبل به کار ببرید. این کار مهارت زیادی می‌خواهد اما اگر نتیجه خوب از آب درآید، بسیار هیجان‌انگیز است. می‌توانید چند مبل با رنگ‌های مختلف و فرشی با توناژهای رنگی متفاوت و پرده‌ای از ترکیب رنگ‌های مختلف را در کنار هم ست کنید.

اگر از رنگ سفید برای دیوارها و سقف فضای‌تان استفاده کرده‌اید برای از بین بردن حس کسالت و یکنواختی فضا می‌توانید از یک رنگ واحد و پرجلوه برای پرده، کوسن‌ها و فرش اتاق‌تان استفاده کنید. اما دقت کنید رنگ‌ها نباید دقیقا یکسان باشند.

اگر خواهان فضایی با حس و حال کلاسیک و آرامش بخش هستید، از تنالیته رنگ های گرم استفاده کنید. و از ترکیب تمام رنگ هایی که انتخاب کرده اید در جزئیات مبل و فرش و پرده بهره ببرید. در سبک کلاسیک برای عمق دادن به فضا تمام رنگ ها در بافت ها و شکل های مختلف می توانند در منزل شما تکرار شوند. در این صورت فضای کلاسیک زیبایی را می توانید در منزل خود تجربه کنید.

ست کردن مبل و فرش و پرده بسیار بر دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیر گذار هستند، هر چه قدر انتخاب رنگ خوبی برای پرده ها و مبلمان داشته باشید این زیبایی فقط با انتخاب یک فرش مناسب تکمیل خواهد شد.برای مبل ست با پرده می توانید مانند عکس بالا از یکی از رنگ های پارچه و کوسن های مبلتان الهام بگیرید، از فرش های روشن نترسید، درست است که در نظر اول تمیز کردن آن کاری دشوار به نظر می آید اما نمی توان از جلوه و زیبایی که به فضای داخلی و دکوراسیون منزل تان می بخشند به سادگی گذشت.

برای اینکه فضای اتاق‌تان را از کسالت و بی‌روح بودن خارج کنید، بهترین گزینه استفاده از فرش‌های پرنقش ایرانی با رنگ‌های بسیار شاد است. فضاهایی را که اغلب دکوراسیون کرم و قهوه‌ای دارند با فرش‌های ایرانی زیباتر دیده می‌شوند. برای اینکه فضا جذاب‌تر باشد، می‌توانید از کوسن‌هایی زیبا با نقش‌مایه‌های همان فرش‌ها استفاده کنید. فرش ایرانی پرنقش و نگار و پر از رنگ است. سعی کنید در کنار آن از پارچه‌های ساده‌تر استفاده کنید تا فضا سنگین و شلوغ نشود.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

  • aa aa

عنوان: چطور موهای بلندی داشته باشیم؟

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

در تایوان یک کلیسای شیشه‌ای عظیم به شکل یک کفش پاشنه بلند آبی ساخته شده است؛ درست مثل آن که یک سیندرلای غول‌پیکر در حین دویدن در سواحل استان چی‌یی آن را جا گذاشته است.
هزینه ساخت این کلیسا که عرض آن به بیش از ۱۰ متر می‌رسد حدود ۶۸۶ هزار دلار است.
این کلیسا از ۳۲۰ قطعه شیشه رنگی ساخته شده و عکس‌های هوایی که از آن گرفته شده نشان می‌دهد که دارای یک صحن روباز مجهز به نورافکن است.
قرار است درهای آن روز ۸ فوریه، مصادف با سال نوی چینی به روی مردم گشوده شود.

کفاش کیست؟

این کفش پاشنه‌بلند توسط مقامات محلی در سواحل جنوب شرقی این کشور، یکی از مراکز مهم گردشگری در تایوان طراحی شده است.

کلیسایی با طرح “کفش پاشنه‌بلند” در تایوان
این کلیسا دارای یک صحن روباز مجهز به نورافکن است
اما پن تسویی-پینگ مدیر بخش تفریحی و سرگرمی این منطقه به بی‌بی‌سی گفت که این کلیسا برای گردهمایی‌های عادی استفاده نمی‌شود بلکه مکانی است که مردم می‌توانند قبل از مراسم عروسی خود برای عکاسی از آن استفاده کنند.

او گفت: “ما در طرح‌های خود در نظر داشتیم که از آن یک مکان رومانتیک و روحانی بسازیم.”
اما این مقامات گفتند که یک داستان قدیمی انگیزه ساخت این کلیسا شده است. به گفته آنها در دهه ۶۰ میلادی یک دختر ۲۴ ساله از مناطق فقیرنشین این سواحل به علت ابتلا به نوعی بیماری پاهایش سیاه شد و هر دو پایش را مجبور شدند قطع کنند.
به همین دلیل عروسی او به هم خورد و او دیگر هیچوقت ازدواج نکرد. این دختر بقیه عمر خود را در یک کلیسا گذراند.
مقامات می‌گویند “کفش پاشنه بلند” به احترام و یاد او ساخته شده است.
همچنین سخنگوی دولت محلی به رسانه‌های این منطقه گفته است این کلیسا به منظور جذب بیشتر زنان، به ویژه گردشگران زن که به منطقه می‌آیند به شکل کفش پاشنه بلند طراحی شده است.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

  • aa aa

عنوان: آینه و شمعدان منحصربفرد و زیبا


این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

آینه و شمعدان هرکدام مظهر و نمادهایی هستند که وجود آنها در مراسم عروسی و عقد از اهمیت زیادی برای عروس و داماد برخوردار است. امروزه شمعی که در سفره عقد می‌گذارند را گاهی بعد از خواندن خطبه عقد و دریافت هدایای مهمانان خاموش می‌کنند که این کار توسط عروس و داماد با کفش عروس و یا با گلبرگی انجام می‌شود. این رسم احتمالاً در آیین زرتشتی نبوده چون زرتشتیان چنین کاری را بی احترامی به آتش می‌دانند.

در همه سفره‌های عقد ایرانی آیینه و شمعدان وجود دارد، آیینه مظهر روشنایی است و شمعدانهایی که در دو طرف آیینه قرار می‌گیرند نماد سربازهایی هستند که از زندگی عروس و داماد نگهبانی می‌کنند.آینه بخت و دو شمعدان در دو سوی آینه به نشانه روشنایی و آتش، دو عنصر بسیار مهم در فرهنگ ایرانی و زرتشتی هستند.


لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمی ‌سلیقه، می‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد

هنگامی که عروس به اتاق وارد می‌شود، با پرده‌ای صورت خود را پوشانده‌است. وقتی که در کنار داماد می‌نشیند، این پرده را از صورت خود بر می‌دارد و نخستین چیزی که داماد در آینه می‌بیند، باید بازتاب چهره همسر آینده‌اش باشد.

امروزه هنوز بسیاری از سنت‌های دیرین عروسی ایرانی همچنان پابرجا مانده‌است و هرچند که تشریفاتی باشند، اما همواره انجام می‌شوند. عروسی تقریبا مشابه با گذشته آن است و همه عروس‌ها اگر دیگر اقلام را نداشته باشند، بدون شک آینه و شمعدان را خواهند داشت. آینه‌ها همواره در اندازه کامل و جفت شمعدان‌ها در دو سوی آینه با شمع‌های روشن، برای هر یک از عروس و داماد، قرار داده می‌شوند.

لاله‌های زیبا

لازم نیست حتما آینه و شمعدان نقره، استیل و برنز بخرید. با کمی ‌سلیقه، می‌شود آینه و شمدان‌هایی پیدا کرد که چوبی یا شیشه‌‌ای باشند و با سلیقه بودن‌تان را مهر تایید بزنند؛ درضمن پول کمتری برای خریدن این جور آینه و شمعدان‌ها صرف خواهد شد. ابتکار دیگر این است که به جای شمعدان از لاله‌های زیبا که قدمتی طولانی در خانه‌های ما دارند استفاده کنید. به این ترتیب لاله‌ها می‌توانند روی میز ناهارخوری شما جلوه‌ای زیبا داشته باشند.
آینه‌دار کسی است که آینه در پیش دارد تا عروس و جز او، خویشتن را در آن ببینند.


طریقه ی نصب آینه های دیواری

اگر دوست داشته باشید که آینه تان را روی دیواری نصب کنید باید هنگام خرید از فروشنده راهنمایی بخواهید. زیرا تمامی آینه ها با اهرمی که پشت آن ها تعبیه شده است ایستایی دارند و اگر بخواهید آنها را همان طور به دیوار آ ویزون کنید آینه کج می ایستد و احتمال افتادن آن زیاد است. به همین دلیل فروشنده در صورت امکان اهرم را از آینه جدا می کند تا بتوانید آن را روی دیوار نصب کنید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

  • aa aa

عنوان: چیدمان مبلمان در خانه کوچک

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

طراحی دکوراسیون منزل اهمیت زیادی در تغییر دکوراسیون نوروزی منزل دارد و به شما در طراحی بسیار زیبای منزلتان برای سال جدید کمک زیادی می کند. می خواهید برای سال جدید رنگ و روی جدیدی نیز به دکوراسیون داخلی منزل تان بدهید؟ قبل از اینکه به سمت بازارهای خرید یا فروشگاه های آنلاین بروید، بیایید اول به این فکر کنیم با چیزهایی که در خانه داریم، چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ گاهی اگر به فضای زندگی خود به گونه ای متفاوت نگاه کنیم، یا بهتر بگویم نگاهمان را نو کنیم، دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست. با این مطلب امروز تصمیم گرفته ایم به بهانه ی عیدانه شما را در نو کردن نگاه تان یاری کنیم. به همین منظور چند ایده به شما پیشنهاد می دهیم که هرچند کوچک و کم هزینه اند اما می توانند تأثیرات بزرگ بر دکوراسیون خانه ی شما داشته باشند. با ما همراه باشید...

تصاویر کتاب یا مجله محبوب تان را قاب کنید!

مجله های هنری و کتاب های وینتیج منابع خوبی برای تصاویر زیبایی هستند که می توان آن ها را قاب گرفت. یکی از ایده های ارزان برای تغییر ظاهر خانه این است که به جای خریدن تابلو های گران، این تصاویر را قاب کنید که به جرأت می توانم بگویم دیدن شان لذت بخش تر از قاب ها و تابلو های آماده است.

از گلدان ها برای نمایش زیورآلات تان استفاده کنید!

به جای پنهان کردن گلدان ها در کمد و کابینت، با نمایش گردنبندها و دستبندهای موردعلاقه تان بر روی میز توالت، از آن ها متفاوت استفاده کنید.

نورپردازی

یکی از مهم‌ترین عوامل در تغییر دکوراسیون، نورپردازیست. با نور مناسب، حال‌وهوای خانه تنها با زدن یک کلید تغییر می‌کند. به میزان نور طبیعی و تاثیر آن روی فضای یک اتاق در طول روز دقت کنید. جاهایی که نور کافی نیست را با چراغ جبران کنید. به جاهایی که نیاز به نور کافی هست مانند محل مطالعه، غذاخوردن و انجام کارهای دقیق دقت نمایید. نور را برای زمان استراحت و سرگرمی تنظیم کنید. از تنظیم‌کننده‌ها برای کنترل نور اتاق استفاده کنید.

از پتوهای بهاره به شیوه ای جدید استفاده کنید!

به جای اینکه پتوهای جمع و جور و مسافرتی را همیشه تاشده در پایین تخت خواب نگه دارید، از آن ها استفاده ی دکوراسیونی کنید و به سادگی در ظاهر مبلمان تان تغییر ایجاد نمایید. شما می توانید مانند این نمونه آن ها را به این شیوه بر روی مبل خود بیندازید.

 

شیشه های مربا را به عنوان جا قلمی یا جای نگهداری وسایل نونوار کنید!

از شیشه های مربای کوچک تر به عنوان جا قلمی و نمونه های بزرگ تر برای نگهداری هر چیزی از دکمه ها گرفته تا پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید. شیشه هایی که سرپوش دارند را می توانید با اندکی رنگ آمیزی سرپوش ها و چسباندن وسیله های دکوری کوچک به آن ها، جذاب تر کنید. این یعنی تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه!
 

مرکز توجه

در هر اتاق، گوشه یا قسمتی را برای قرار دادن چیزهای مورد علاقه خود اختصاص دهید. آن‌ها را به صورت پراکنده پخش نکنید. با هم بودن وسایل مانند مجموعه‌ای از کارهای هنری خواهد بود و مرکز توجه قرار خواهد گرفت. برای ایجاد هماهنگی، آن‌ها را با هم روی قفسه یا دیوار قرار دهید. اگر دوست دارید از عکس استفاده کنید، آن‌ها را داخل قاب‌های یک رنگ و یک جنس قرار بگذارید. سرویس چای‌خوری قدیمی مادربزرگ را روی قفسه گذاشته یا مجموعه کیف‌های صنایع دستی را به دیوار آویزان کنید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

  • aa aa

عنوان: 8 موردی که نباید در محل کار بیان کنید!

این مقاله درمورد عکس هنرمندان می باشد.

گوجه فرنگی یکی از سبزیجاتی است دارای خواص بسیاری زیادی بوده و برای سلامتی انسان بسیار مفید است ما بطور کامل در مورد گوجه فرنگی در زیر برای شما مطلب قرار دادیم.

گوجه‌فرنگی برای پیشگیری از سرطان
لیکوپن‌ها ترکیبات اصلی گوجه‌فرنگی هستند که خواص فوق‌العاده‌ای دارند. این رنگدانه‌های قرمز - نارنجی رنگ که به خانواده‌ی کاروتنوئیدها تعلق دارند خواص آنتی‌اکسیدانی فوق‌العاده‌ای دارند. یعنی اینکه تمام قد در برابر رادیکال‌های آزاد آسیب‌رسان مقابله می‌کنند. نتایج پژوهش گسترده‌ای که در سال‌های بین 1986 و 1998 انجام‌شده نشان می‌دهد افرادی که هر هفته حداقل دو مرتبه سس گوجه‌فرنگی مصرف می‌کنند خطر ابتلا به سرطان پروستات را به میزان 36 درصد کاهش می‌دهند.

در سال 2013 محققان فرانسوی روی موش‌های آزمایشگاهی بررسی‌هایی انجام داده و به این نتیجه رسیدند که لیکوپن‌ها ضدسرطان هستند. این محققان مخصوصاً به آقایان توصیه می‌کنند که گوجه‌فرنگی بیشتری مصرف کنند زیرا آن‌ها را در برابر سرطان پروستات مقاوم می‌کند. باید بدانید که گوجه‌فرنگی بخشی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای است، رژیمی که خطر ابتلا سرطان را کاهش می‌دهد.

گوجه‌فرنگی بخورید تا سکته مغزی نکنید
گوجه‌فرنگی خطر سکته‌ی مغزی را کاهش می‌دهد. می‌پرسید چرا؟ به خاطر اینکه لیکوپن موجود در این میوه اکسایش چربی‌ها را کاهش می‌دهد. این اکسایش باعث تشکیل پلاک‌های عروقی می‌شود و این رسوب چربی‌ها باعث مسدود شدن رگ‌ها شده و خطر سکته‌ی مغزی را بالا می‌برد. اگر از فشارخون بالا هم رنج می‌برید حتماً گوجه‌فرنگی بیشتری میل کنید. توصیه می‌کنیم صبح‌ها به صورت ناشتا یک لیوان آب گوجه‌فرنگی بنوشید.

گوجه‌فرنگی خستگی‌هایتان را به دست باد می‌دهد
گوجه‌فرنگی حاوی ویتامین‌های زیادی از جمله ویتامین A، C، B3، B6، E و k می‌باشد. از بین این ویتامین‌ها ویتامین C برای مقابله با خستگی و ایجاد احساس نشاط و سرزندگی فوق‌العاده است. ویتامین C نقش زیادی در حفاظت از سلول‌ها دارد و اثرات رادیکال‌های آزاد و آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد. البته توجه داشته باشید زمانی اثر این ویتامین چند برابر می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌های دیگری مانند کاروتنوئیدها و پولی فنول های بیشتری هم جذب کنید. گوجه‌فرنگی سرشار از ویتامین C و کاروتنوئیدهاست و برای همین هم یک میوه‌ی ضدپیری محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید همیشه جوان و شاداب بمانید گوجه‌فرنگی را دریابید.

گوجه فرنگی و خواص آن!
گوجه‌فرنگی برای اینکه خوش‌اندام باشید
گوجه‌فرنگی حاوی میزان زیادی آب (93 تا 95 درصد) و قند کمی است. برای همین هم تشنگی را برطرف کرده و کالری کمی به بدن می‌رساند. در واقع هر 100 گرم گوجه‌فرنگی حدود 17 کیلوکالری انرژی دارد. برای همین اگر دنبال لاغری هستید و رژیم گرفته‌اید می‌توانید با خیال راحت به این سبزی - میوه اعتماد کنید. توجه داشته باشید که گوجه‌فرنگی به هضم غذا و دفع راحت کمک می‌کند. اگر مشکل هضم دارید می‌توانید بعد از غذا یک عدد گوجه‌فرنگی تازه و کاملا رسیده میل کنید.

گوجه‌فرنگی برای داشتن پوستی زیبا و جوان
گوجه‌فرنگی سرشار از لیکوپن است و برای همین هم با پیری سلول‌ها مقابله می‌کند. این آنتی‌اکسیدان با رادیکال‌های آزاد که باعث پیری پوست می‌شوند مقابله می‌کند. به عقیده‌ی اکثر متخصصان پوست، گوجه‌فرنگی می‌تواند منافذ پوست را منقبض کرده و آن را پاک‌سازی کند. اگر طرفدار ماسک‌های طبیعی هستید می‌توانید برای پاک‌سازی و تمیزی پوستتان از گوجه‌فرنگی استفاده کنید. چند ورق گوجه‌فرنگی روی صورتتان بگذارید و بعد از 15 دقیقه شستشو دهید. البته توجه داشته باشید که این شیوه به درد پو ست‌های چرب می‌خورد.

گوجه‌فرنگی: حواستان به معده‌تان باشد
گوجه‌فرنگی خاصیت اسیدی دارد و برای همین برای افرادی که معده‌ی حساسی دارند خوب نیست. البته می‌توانید پوست آن را کرده و دانه‌هایش را خالی کنید و سپس داخل آب جوش بیندازید تا این خاصیتش از بین برود. مصرف گوجه‌فرنگی به ویژه گوجه‌فرنگی خام می‌تواند برای برخی افراد آلرژی‌زا باشد حتی می‌تواند باعث شوک آنافیلاکسی شود که یک آلرژی غذایی نسبتا نادر است. توصیه می‌کنیم در صورتی که دچار اسهال شدید نیز از مصرف گوجه‌فرنگی خودداری کنید چون باعث بدتر شدن وضعیت می‌شود.


چند توصیه‌ی کلی
می‌توانید گوجه‌فرنگی را به انواع مختلف مصرف کنید. گوجه‌فرنگی تازه حاوی بیش‌ترین میزان ویتامین C می‌باشد. زمانی که آن را تفت می‌دهید یا می‌پزید لیکوپن‌های آن بیشتر جذب بدن می‌شود. البته توصیه می‌کنیم برای پختن یا تفت آن از کمی روغن استفاده کنید چون در این صورت است که لیکوپن‌های آن بیشتر جذب می‌شود. اگر به گوجه‌فرنگی‌های ارگانیک دسترسی دارید حتماً بیشتر از آن‌ها استفاده کنید چون حاوی آنتی‌اکسیدان‌های بیشتری می‌باشند.

این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

  • aa aa

عنوان: راهکارها و درمان ریزش مو

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

۱۱) ماسک روغن کرچک برای موهای خشک و شکننده

آن‌چه لازم دارید:

– یک قاشق غذاخوری روغن کرچک

 

– یک عدد زرده تخم‌مرغ

– نصف قاشق غذاخوری روغن زیتون

تمام مواد را مخلوط نمایید و روی موهایتان بمالید. ابتدا از ریشه موها کار را شروع کنید و مواد را به سمت نوک موها هدایت کنید.

 

۱۲)ماسک ساده روغن زیتون برای رفع خشکی مو

روغن زیتون بهترین درمان برای رفع خشکی و شکنندگی مو است. ۲۰ میلی‌لیتر روغن زیتون را گرم کنید سپس به کمک برس رنگ روغن را روی موها‌یتان بمالید. این کار را از ریشه شروع کنید و به سمت نوک موها بکشانید. بگذارید روغن به‌مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان باقی بماند و سپس با شامپو روزانه موهایتان را بشویید. اگر موی‌تان خیلی خشک و شکننده است، بگذارید تا تمام شب روغن روی موهایتان بماند تا کراتین آنها تقویت شود . صبح موهایتان را شستشو دهید.

 

۱۳)ماسک تقویتی و طراوت‌بخش برای موهای خشک

آن‌چه لازم دارید:

– یک عدد تخم‌مرغ

– یک قاشق غذاخوری سرکه

– ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

تمام مواد را خوب مخلوط کرده و روی موهایتان بمالید. به کمک شانه‌ای مواد را از ریشه به سمت نوک موها هدایت نمایید. ریشه موهایتان را ماساژ دهید و بگذارید ماسک به مدت ۱۵ دقیقه بماند سپس موهایتان را شستشو دهید.

 

۱۴)ماسک رطوبت بخش موهای خشک

آن‌چه لازم دارید:

– ۴ قاشق غذاخوری سس مایونز

– یک قاشق غذاخوری عسل

مایونز و عسل را خوب مخلوط کنید و روی موهایتان بمالید. سپس موهایتان را شانه بزنید تا ماسک به‌تمام قسمت‌های موهایتان برسد. بگذارید به مدت پنج دقیقه بماند سپس با آب ولرم شستشو دهید.

 

۱۵)ماسک تقویت کننده موهای چرب

آن‌چه لازم دارید:

– یک عدد تخم‌مرغ

– محتوای یک عدد آمپول ویتامین B1 یا B6

مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و روی ریشه موها بمالید. سپس موهایتان را با کلاه پلاستیکی بپوشانید و بگذارید به مدت یک ساعت بماند. موهایتان را بعد از یک ساعت با شامپو شستشو دهید.

در این مقاله اشار ه ای به عمل دماغ شده است.

  • aa aa

عنوان: دکوراسیون اتاق خواب بسیار زیبا و بی نظیر

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک و زیبا در منزل نشانگر ذوق و سلیقه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است و اهمیت زیادی دارد. اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی حمام تنها در زیبایی خلاصه نمی شود مهم است که در هنگام نظافت دارای محیطی الهام بخش و آرام باشیم تا با دوری از تنش های روزانه بتوانیم روح خود را نیز شستشو دهیم. از مهمترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی حمام باید مورد توجه قرار گیرد محیا کردن سیستم های تهویه هوای مناسب برای ایجاد هوایی مطبوع در حمام است. ایجاد مکانی برای لوازم شخصی هر فرد در حمام، قرار دادن دمپایی مخصوص حمام، استفاده از محلول های شوینده قوی برای شستشوی کاشی و سرامیک ها و استفاده از شیرآلات مناسب در حمام و سرویس بهداشتی از دیگر نکاتی است که به بهداشت خانواده کمک شایانی می نماید.

سبک های دکوراسیون را غالبا برای فضاهای عمومی تر دکوراسیون مثل نشیمن و آشپزخانه ها مورد بررسی قرار می دهند، اما آنچه که در طراحی دکوراسیون همواره حائز اهمیت است توجه به تمام بخش های خانه به خصوص فضاهای خصوصی تر مانندحمام و سرویس بهداشتی است.

یکی از اشتباهات رایج در تزیین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هر دو این ها متفاوت از پرده حمام و پادری هستند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی کننده به وجود می اورد.
رنگ سفید معمولا بهترین رنگ برای حمام است. چون به آسانی با همه چیز هماهنگ می شود. در ضمن باعث می شود به راحتی و به سرعت آلودگی ها را ببینید و برای پاک کردن آن اقدام کنید. برای دیوارها می توانید از کاشی های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگ تر به نظر برسد.

سبک کلاسیک یا بهتر بگوییم سبک لوکس پسندها! از جمله سبک های پر جزئیات و زرق و برق است، حضور یک کاشی کاری خاص به همراه لوستر و دیوار کوب های طلایی رنگ همگی جزئیات یک سبک کلاسیک را در خود دارند، استفاده از سنگ مرمر برای روشوی یا وان شما به لوکس شدن فضای شما بسیار کمک می کند، توجه داشته باشید که غالب رنگ های به کار رفته در سبک لوکس نیز رنگ هایی مانند آبی یخی و سفید می باشند که در ترکیب با رنگ طلایی جلوه ی خاصی را برای این فضا ایجاد می کنند.

دو نکته مهم در مورد کف حمام و توالت، بهداشت و امنیت است. کفپوش سرامیک هم امنیت و بهداشت را حفظ می کند و هم باعث می شود حمام شما بزرگ تر جلوه کند.
استفاده از نور کافی در حمام که توسط لامپ های کوچک در قسمت های مختلف ایجاد می شود، هم حمام را بزرگ تر جلوه می دهد و هم در مواقع مختلف کارایی دارد. سعی کنید از چند کلید متفاوت و یا حداقل از کنترل کننده نور در حمام استفاده کنید.

اضافه کردن یک ردیف کاشی با رنگی متضاد بصورت تزیینی می‎تواند فضای ساده و بی پیرایه حمام و دستشویی‎تان را زیباتر کند. این کار یک روش به صرفه و اقتصادی برای تغییر دکوراسیون است زیرا شما تنها به تعداد محدودی کاشی نیاز دارید و خودتان می‌توانید آنها را با چسب مخصوص بچسبانید.

پیش از پاک کردن کاشی های حمام، بهتر است آب داغ را 5 دقیقه باز بگذارید. همچنین برای این که حمام را سریعا خوشبو کنید، روی حباب چراغ حمام چند قطره عطر بزنید.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است.

  • aa aa

عنوان:  نقش چسب بینی در عمل جراحی زیبایی بینی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

عمل جراحی بینی یا راینولوژی داوطلبان زیادی دارد که هر کدام از آنها قصدشان از جراحی زیبایی بینی افزایش زیبایی و افزایش اعتماد بنفس است . شمار زیادی از افرادی که خواهان جراحی زیبایی بینی هستند، از نظر خود دلایل موجهی دارند، به مانند کسب موفقیت درتشکیل زندگی زناشویی، یافتن اعتماد به نفس بیشتر دربرخوردهای اجتماعی، جلب رضایت خانواده ودوستان و….. .
دراین مقطع باید ضمن ارزیابی بیمار به او گوشزد شود که تغییرات ظاهری، به نجات ازدواج درحال شکست، بدست آوردن شغل جدید یا بهبود چشمگیر در زندگی کمک معجزه آسایی نمی کند. درضمن ضروری است که افرادی که از جراحی انتظاری غیرواقع بینانه دارند، از عمل صرف نظرکنند. همچنین لازم است که جراحی زیبایی درافرادی که دچار بحران های شدید روحی، اضطراب یا هیجان های ناپایدار هستند، به تعویق افتد.

به طورمعمول داوطلب مناسب جراحی پلاستیک بینی فردی است که از عمل انتظار واقع بینانه ای دارد و برای انجام عمل تحت فشار دیگران نیست و مهمتر آنکه انتظار تغییرات بزرگی رادر بهبود روابط فردی واجتماعی پس از عمل خود ندارد وقوی ترین دلیلش برای انجام جراحی بینی خشنودی شخص خود باشد.

مفهوم راینولوژی چیست؟
راینولوژی از کلمه لاتین راینو به معنای بینی منشا گرفته است. راینولوژی یک شاخه فوق تخصصی در دانش پزشکی است که به جراحی ها و درمان بیماری های بینی و ساختمان های اطراف بینی در سر و صورت می پردازد. هنر راینولوژیست حفظ آمیزه ای از زیبایی و عملکرد بینی است چرا که توجه به عملکردهای حیاتی بینی از مهمترین اهداف دانش راینولوژی به شمار می آید.

منظور از عملکردهای بینی چیست؟
بینی یکی از مهمترین اعضای بدن در نگهداری سلامت فرد و حفظ سایر اعضا است. بینی دارای فیزیولوژی بسیار پیچیده ای است. وظایف اساسی بینی شامل ایجاد راه هوایی، حس بویایی، تنظیم دما، تنظیم رطوبت، تصفیه ذرات هوا و نقش در تکلم است. مهمترین عملکرد بینی ایجاد راه هوایی برای تنفس طبیعی است.


آیا جای برش ها یا آثارعمل بر روی بینی باقی خواهند ماند؟
باقی ماندن آثار عمل روی بینی: درجراحی پلاستیک بینی معمولا تمام برش ها از داخل بینی انجام می گیرد ودر صورت مهارت جراح هیچگونه ردپایی از عمل برجای نخواهد ماند.

نقش لیزر واندوسکوپ در جراحی زیبایی بینی چیست؟
نقش لیزر در جراحی بینی: هدف اصلی استفاده از این دوروش پیشگیری از به مخاطره افتادن عملکرد بینی است. یعنی اگر عملکرد بینی بهتر نشود، دست کم باید وظایف خود را به خوبی پیش از عمل انجام دهد. هرچند در بسیاری از جراحی های ظریف بینی استفاده از لیزر این مزیت را دارد که با خونریزی کمتری همراه است، در جراحی زیبایی بینی، لیزر نقش عمده ای در نتیجه نهایی ندارد وآنچه تعیین کننده نتیجه عمل است در دستان هنرمند جراح نهفته است. اندوسکوپی بینی با فراهم کردن دید عالی، دسترسی به قسمت های عمقی تر جهت رفع مشکلات داخلی بینی را تسهیل می کند.


بی توجهی به این عملکردهای ارزشمند حیاتی چه علائم و عواقبی را در پی خواهد داشت؟
اختلال در عملکردهای حیاتی بینی عواقب ناگواری در سلامت و زندگی افراد و جامعه برجا خواهد گذاشت. تنفس حیاتی ترین عملکرد زندگی است که نتیجه آن رسیدن اکسیژن به بافت های بدن است. بی حالی، خواب آلودگی، کسالت، بی حوصلگی و عصبی بودن ممکن است در اثر اختلال تنفسی بینی پدید آید. محرومیت از تنفس بینی، خشکی مجاری تنفسی و ضعف سیستم دفاعی آن را در پی خواهد داشت. گرفتگی بینی اغلب سبب بروز مشکلاتی در سایر ساختمان های وابسته مانند درد سینوسی، سردرد یا احساس پری، سنگینی و فشار در ناحیه سر و صورت می شود. اختلال بویایی، احساس سرما خوردگی طولانی، خرخر و مشکلات تنفسی حین خواب از علائم دیگر اختلال عملکرد بینی است.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

  • aa aa