مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

عنوان: راه های خرید بهترین مدل ها و انواع میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون,میز تلویزیون چوبی,خرید میز تلویزیونمیز تلویزیون و میز ال سی دی مدرن و زیبا جلوه خاصی به اتاق نشیمن می دهد یکی از مهمترین فاکتورها در دکوراسیون اتاق پذیرایی به شمار می آید. طراحی های زیبا و متنوع میز تلویزیون در چند سال اخیر مورد توجه طراحان و مصرف کنندگان بوده است. در زمان خرید میز تلویزیون باید به نکات زیادی توجه کنید. رنگ میز تلویزیون باید متناسب با طراحی منزل شما باشد و ابعاد و اندازه میز نیز باید لحاظ شود.

شما می توانید انواع میز تلویزیون و رنگ بندی و قیمت آنها را از طریق فروشگاه آنلاین میز تلویزیون و ال سی دی رصد نمایید. سپس با توجه به طراحی و چیدمان اتاق نشیمن انتخاب خود را انجام دهید و اقدام به خرید کنید.

 

میز تلویزیون چوبی ikea با طراحی ساده و فوق العاده

میز تلویزیون مدل IKEA STOCKHOLM

میز تلویزیون و ال سی دی مشکی بسیار زیبا

میز تلویزیون مدل IKEA BESTA 4

میز تلویزیون با طراحی خاص و بی نظیر

دکوراسیون اتاق نشیمن

میز تلویزیون چوبی با رنگ روشن

میز تلویزیون مدل IKEA HEMNES

میز تلویزیون شیشه ای مشکی رنگ در ابعاد مناسب

میز تلویزیون مدل IKEA GETTORP

میز تلویزیون پازلی با امکان تغییر و تنوع در شکل ظاهری

میز تلویزیون پازلی بیست وپنج چیدمان درینو

منبع: مدل ها و انواع میز تلویزیون مدرن

  • aa aa

عنوان: با دو محلول طبیعی، خودتان موهای تان را کراتینه کنید!!!

اگر از طرفداران این حیوان نجیب باشید حتماً آشنایی با زیباترین اسب جهان برایتان جالب خواهد بود.نظافت و نگه داری از اسبی که عنوان خوشتیپ ترین اسب جهان را داراست، روند خاصی دارد.

فردریک کبیر که به عنوان خوشتیپ ترین اسب جهان شناخته شده است، در اصطبل لوکس خود مکانی مخصوص برای شستشو دارد.
تصاویر زیر، رازهای زیبایی و خوش تیپی این اسب ارزشمند را نشان میدهد. یال ۱٫۸ متری و دم این اسب زیبای سیاه رنگ، به دست سه نفر در فرایندی دو ساعته شسته میشود.

او به آرامی با دو طناب نگه داشته میشود تا سر خود را تکان ندهد.سپس کار پر زحمت شانه کردن یال و دم او آغاز می شود. دو نفر یال های این اسب و یک نفر نیز دم او را نظافت و شستشو میکند. قبل از استفاده از نرم کننده، یال و دم این اسب زیبا دو بار شستشو داده می شود.استیسی نازاریو، صاحب این اسب میگوید: «ما از چندین گالن آب برای شستشو استفاده می کنیم. تقریبا همگی خیس می شویم؛ اما این کار سرگرمی فوق العاده ای است.»

پس از استفاده از شامپو و نرم کننده های مخصوص زیبایی، دیگر نقاط بدن این اسب نیز شسته می شود و سپس با ابزاری مخصوص باقیمانده آب و چربی موجود بر روی بدن او را برطرف می کنند.

زیباترین اسب جهان!خانم نازاریو میگوید یال و دم فردریک ده مرتبه در ماه شانه میشود. گاهی به منظور ایجاد تنوع، پس از شستشو یال او را می بافند.


زیباترین اسب جهان!این اسب ۱۵ ساله، در رقابت های درساژ چندین بار مقام نخست را به دست آورده است و چندین کره نیز دارد. خانم نازاریو تاکنون پیشنهادهای میلیاردی زیادی برای فروش این اسب داشته است؛ اما میگوید این اسب مانند یکی از اعضای خانواده اوست و هرگز آن را نمی فروشد.

  • aa aa

عنوان:جلوگیری از پژمرده شدن گل های خانگی

خودروی دست ساز یک شهروند اصفهانی برایش حسابی دردسر ساز شد به طوری که مجبور است یا در خانه اش نگه دارد یا اینکه با اوراق شدن آن کنار بیاید.
عشق ماشین ها در هر جامعه ای وجود دارند و هرکدام به نوعی علاقه شان به این «دلبرآهنی» را بروز می دهند. «محمدرضا فدوی» یکی از همین عشق ماشین های روزگار است که این بار تصمیم گرفت خودش دست به کار شود و یکی از ایده های توی ذهنش درباره بدنه و اتاقک ماشین را با دست های خودش بسازد. برای همین یک پیکان قدیمی را حسابی تغییر داد و با طراحی یک بدنه کاملا متفاوت و سوار کردن آن بر روی موتور پیکان، خودروی تازه ای ساخت. این ماشین عجیب و غریب «پرشین گلف» نام دارد حاصل تلاش طولانی آقای فدوی است. اما ساخت این خودروی تازه برایش خوشامد نبود و برایش دردسرهای زیادی داشت به همین بهانه با این عشق ماشین فعال حرف زدیم.

20 میلیون برای این کار خرج کردم

«محمدرضا فدوی» متولد ۱۳۵۶ در اصفهان است. خودش می گوید هیچ تحصیلاتی در زمینه ساخت و تولید بدنه خودرو ندارد و تنها چیزی که او را به این سمت کشانده است استعداد و شوری است که از خونش بیرون می آید. او در سال ۹۱ که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شد به یکباره تصمیم می گیرد یکی از طرح هایی را که برای ساخت خودرو در ذهنش دارد را روی یک پیکان پیاده سازی کند و به مدت دو سال برای این کار وقت می گذارد تا اینکه «پرشین گلف» تولید می شود. « در ذهنم گفتم که خط تولید پیکان از سال ۸۳ متوقف شده است و مردم از این خودرو خاطرات زیادی دارند و می شود با یک طراحی تازه و شکل و شمایل جدیدتر دوباره به بازار بیاید. برای همین این کار را روی خودرو پیکان انجام دادم و تا الان حدود ۲۰ میلیون از سرمایه ام را پای تولید این ماشین ریختم.»

پلیس راهور گفت ماشین باید پرس شود

تردد این ماشین عجیب و غریب در اصفهان برای خیلی از شهروندان این کشور سوال می شود و حتما برایشان عجیب است وقتی می فهمند این ماشین طرح کلاسیک با همان موتور پیکان خودمان کار می کند. اما «پرشین گلف» به مذاق مسئولان راهور خوش نمی آید تا آقای فدوی با مشکل تازه و البته قانونی روبرو شود: « وقتی برای تعویض پلاک به راهور استان رفتم. گفتند به این ماشین پلاک تعلق نمی گیرد. هرچه گفتم یک تولید ملی است قبول نکردند اما متقاعدم کردند که نمی شود هرکسی برای خودش یک ماشین بسازد و در شهر حرکت کند. اول دستور پرس ماشین را دادند. اما با کلی خواهش و تمنا قبول کردند که این کار انجام نشود اما از من تعهد محضری گرفتند که دیگر چنین کاری انجام ندهم. آیا این پایان کار من است. پس من این استعداد و علاقه را چه کار کنم؟ پس تولید ملی چه می شود؟ چرا از من حمایت نمی شود؟ من همه سرمایه ام را بیخودی پای این ماشین ریختم.»


هیچ کس ما را جدی نمی گیرد

آقای فدوی می گوید تمام طرح های ماشین های داخلی کپی است و هیچ ایده نابی ندارد. اما آدمهای خلاق زیادی در کشور وجود داند که می توانند در تولید بدنه خودرو کمک خودروسازان کنند اما چنین ارتباطی وجود ندارد: « خودروهای ما هیچ ایده نابی ندارد. من بی نهایت طرح در ذهنم وجود دارد که این ضعیف ترین نمونه آن است که با ساده ترین ابزارها تولید شد. اگر قرار باشد برای ماشین های مدل بالا طرح بزنم جور دیگری طراحی می کنم. بارها خواسته ام که طرح هایم را ثبت کنم اما از همان خانه اول از آدم پول طلب می کنند. برای مشاوره به جایی رفتم همان اول ۷۰ هزارتومان از من گرفتند اما هیچ چیز خاصی به من نگفتند و فقط حرف زدند. وقتی هم می گویم می خواهم ماشین بسازم مسخره ام می کنند.این همه می گویند تولید ملی و حمایت از طراح ایرانی پس چرا حمایت نمی کنند؟ مثل من در ایران زیاد است اما هیچ مرکزی وجود ندارد که علاقه مندان به این کار را جدی بگیرند.»

اگر به من بها ندهند با خارجی ها کار می کنم

پرشین گلف تا به حال مشتریان پروپاقرصی هم داشته است. اما آقای فدوی حاضر نشده است که این پیکان نوسازی شده را بفروشد: « پیشنهادات خوبی به من شده است. حتی یکبار می خواست با ماشین بالاتری تعویض کند ولی چون فهمیدم می خواهد ماشین را به خارج از ایران ببرد و می خواهد آنجا ثبتش کند نفروختم. خیلی از لحاظ اقتصادی درگیرم اما این کار را نکردم. اما اگر روزی مجبور شدم بین فروختن و پرس شدن یکی را انتخاب کنم. قطعا می فروشم که بماند. اگر هم به من بها ندهند مجبور می شوم چند نمونه بسازم تا شرکت های بزرگ خارجی مرا ببینند و با آنها همکاری کنم و طرحم را به آنها بفروشم. بالاخره هیچ طرحی روی زمین نمی ماند. من این طرح را روی پیکان انجام دادم که همه بدانند می توانم چنین کاری بکنم. در ذهن من هم اکنون چندین طرح وجود دارد که می تواند عملی شود و باید به فکر آنها باشم.»

  • aa aa

عنوان: 17 راهکار روزانه که باهوش تر میشوید!!!!

 هواپیماهای کاغذی“ژو شوگان” یک معلم ابتدایی بازنشسته است که در چین زندگی می کند. این مرد یکی از کلکسیون های جالب دنیا را در اختیار دارد که حاصل یک عمر تلاش و ممارست خودش است.
این معلم 70 ساله کلکسیونی از 10 هزار هواپیمای کاغذی در اختیار دارد که یک رکورد جالب محسوب می شود. این کلکسیون در طول 60 سال زحمت این مرد جمع شده است و او تمام اوقات فراغتش را با ساختن هواپیما پر کرده است.این هواپیماهای کاغذی در اندازه های مختلف و با کاغذهای گوناگون در طرح و رنگ متنوع ساخته شده است.

البته کار دست این مرد با آنچه کودکان درست می کنند متفاوت است و او گونه خاصی از اوریگامی را درست می کند.به گفته شوگان، وی در دوران مدرسه هنگامی که دانش آموزان به درس توجهی نمی کردند یک هواپیما درست می کرد و نظر آن ها را بیشتر جلب می نمود. به مرور این هواپیماها پیشرفته تر شدند و مدل های پیچیده تر ساخته شدند

گاهی اوقات اتفاقاتی پیش می‌آید که باور کردنش سخته و شاید نتوان به راحتی آنها را قبول کرد.در این مطلب با دختری آشنا میشویم که 8مرتبه زودتر از دیگران پیر میشود یعنی زمانی که 10ساله شود، چهره ای مانند یک پیرزن 80ساله خواهد داشت!!
«اشانتی الیوت اسمیت» دختر 7ساله ایست که در بریتانیا زندگی میکند. او از پیری زودرس در کودکی رنج میبرد که یک بیماری نادر ژنتیکی است.

پدر و مادر او هیچگاه درمورد بیماری فرزندشان صحبت نمیکنند و همیشه سعی میکنند از روزهای باقی مانده زندگی دخترشان لذت ببرند چرا که این دختر فقط تا 13سالگی زنده خواهد ماند!
وقتی که بقیه آدمها به اشانتی خیره میشوند، او لبخند میزند و میگوید: چون من زیبا هستم بقیه نگاهم میکنند!

  • aa aa

عنوان:عوارضی که کاشت ناخن ایجاد می کند! | خطاهای متداولی که در تربیت کودکان رخ می دهد | ریش چه تاثیری در خاص بودن پسران خواهد داشت | روستای خارق العاده هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

چکونه شاد زندگی کنیم؟چطوری یک زندگی شاد و زیبا داشته باشیم؟ آیا زیبا بودن زندگی را خودمان مشخص میکنیم؟

جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»
برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید — زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.


قدردان آدم‌ها و چیزهای خوب در زندگیتان باشید — گاهی  اوقات کارهایی که دیگران برایمان می‌کنند را نمی‌بینیم تا وقتیکه دیگر آن کارها را برایمان انجام نمی‌دهند. نباید اینطور باشید. برای چیزهایی که دارید، کسانی که دوستتان دارند و مراقبتان هستند، قدرشناس باشید. تازمانیکه روزی برسد که دیگر پیشتان نباشند، نمی‌فهمید که چه ارزشی برایتان دارند. از اطرافیانتان قدردانی کنید و خیلی زود خواهید دید که افراد بیشتری دورتان را می‌گیرند. قدردان زندگی باشید و خیلی زود متوجه می‌شوید که چیزهای بیشتری برای زندگی کردن در اختیار دارید.

حرف‌های منفی دیگران را نادیده بگیرید — اگر به دیگران اجازه دهید بیشتر از اینکه بازده‌ای به زندگیتان بدهند، از آن کسر کنند، تعادل زندگیتان بر هم خورده و بدون اینکه بفهمید اسیر منفی‌بافی خواهید شد. نظرات بی‌فایده و آزاردهنده دیگران را نادیده بگیرید. هیچکس حق قضاوت کردن درمورد شما را ندارد. ممکن است داستان زندگیتان را شنیده باشند اما مطمئناً نمی‌توانند حس و حالتان را درک کنند. شما هیچ کنترلی روی حرف‌های دیگران ندارید؛ اما کنترل اینکه به آنها اجازه بدهید این حرفها را به شما بزنند یا نه دست خودتان است. شما می‌توانید حرف‌های مسموم آنها را رد کنید تا به قلب و فکرتان آسیب نرسانند.

کسانیکه اذیتتان کرده‌اند را ببخشید — اینکه دیگران را ببخشید به این معنی نیست که باز به آنها اعتماد کنید. فقط نباید وقتتان را برای متنفر شدن از کسانی که اذیتتان کرده‌اند تلف کنید چون باید حسابی مشغول دوست داشتن کسانی باشید که دوستتان دارند. اولین کسی که عذرخواهی می‌کند همیشه شجاع‌ترین است. و اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است. اولین کسی که می‌گذرد و از ناملایمات عبور می‌کند، شادترین است. پس شجاع باشید، قوی باشید و شاد. آزاد زندگی کنید.

همان کسی باشید که واقعاً هستید — اگر آنقدر خوش‌شانس باشید که چیزی داشته باشید که شما را از دیگران متمایز کند، به هیچ وجه آن را تغییر ندهید. خاص بودن باارزش است. در این دنیای دیوانه که سعی دارد شما را مثل بقیه کند، جرات این را پیدا کنید که خودِ فوق‌العاده‌تان باشید. و اگر بخاطر متفاوت بودن بقیه به شما خندیدند، شما هم بخاطر یکسان بودن به آنها بخندید. تنها ایستادن جرات زیادی می‌خواهد اما ارزشش را دارد. اینکه خودتان باشید بسیار ارزشمند است!

به ندای درونیتان گوش دهید — زندگی یا سفری پرمخاطره است یا هیچ چیز نیست. هیچوقت نمی‌توانیم با ادامه کارهایی که همیشه می‌کنیم، به چیزی تبدیل شویم که می‌خواهیم. تصمیم بگیرید که به ندای درونیتان گوش دهید نه نقطه‌نظرات بقیه آدمها. همان کاری را بکنید که ته قلبتان مطمئن هستید درست است. راه، راه خودتان است. ممکن است بقیه در این مسیر با شما همراه شوند اما هیچکس نمی‌تواند این راه را بجای شما بپیماید. و یادتان نرود که قدردان همه روزهای زندگیتان باشید. روزهای خوب شما را غرق در خوشبختی می‌کنند و روزهای بد تجربه‌تان را بالا می‌برند و بدترین روزها بهترین درس‌ها را به شما می‌دهند.

به استقبال تغییر بروید و از هرچه زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید — سخت‌ترین قسمت رشد کردن این است که چیزهایی که به آن عادت کرده‌اید را کنار بگذارید و با چیزهایی جلو روید که برایتان جدید است. بعضی‌وقت‌ها باید دست از نگران بودن، تعجب کردن، شک کردن بردارید و ایمان داشته باشید که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. به سردرگمی‌هایتان بخندید، هوشیارانه در زمان حال زندگی کنید و از هر چه که زندگی برایتان پیش می‌آورد لذت ببرید. شاید آخر کار به آنجایی نرسید که ابتدا قصد داشتید، اما به همان جایی خواهید رسید که باید می رسیدید.

روابطتان را هوشمندانه انتخاب کنید — بهترین روابط فقط زمان‌هایی نیست که اوقات خوشی را می‌گذرانید، موانع و مشکلاتی که با هم روبه‌رو می‌شوید و این واقعیت که آخر همه آنها باز هم بگویید، «دوستت دارم» هم اهمیت دارد. و دوست داشتن کسی به این نیست که هر روز به او بگویید دوستت دارم، باید هر روز به هر طریقی که می‌توانید آن را به او نشان دهید. روابط باید عاقلانه انتخاب شوند. برای عشق ورزیدن عجله نکنید. آنقدر صبر کنید تا بالاخره عشقتان را پیدا کنید. اجازه ندهید تنهایی شما را به آغوش کسی بیندازد که می‌دانید به شما تعلق ندارد. زمانی عاشق شوید که آمادگی آن را داشته باشید، نه وقتی که تنها هستید. یک رابطه خوب ارزش صبر کردن را دارد.

کسانی که دوستتان دارند را بشناسید — به‌یادماندنی‌ترین افراد زندگی شما کسانی خواهند بود که زمانی دوستتان داشته‌اند که چندان دوست‌داشتنی نبوده‌اید. به این افراد در زندیگیتان خوب دقت کنید و شما هم دوستشان داشته باشید، حتی وقتی چندان دوست‌داشتنی رفتار نمی‌کنند.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.

  • aa aa

 عنوان: زندگی در آلمان و معرفی شهرهای آن برای مهاجرت به آلمان  

این مقاله درمورد مهاجرت به آمریکا می باشد.

تحصیل در آلمان, یعنی کشوری که علم را به یکی از پایه های اساسی در اقتصاد خود تبدیل کرده است, و در این زمینه موفقیت های فراوانی هم کسب کرده, مطمئنا فرصت مناسبی است.تحصیل کردن در سیستم آموزش کشور آلمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.در آلمان در کنار دوره آموزشتان باید با پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی نیز همگام باشد تا بتوانید با تغییرات اجتماعی همسو شوید.تحصیل در آلمان به واسطه سابقه علمی و دانشگاه های پیشرفته این کشور در دنیا شناخته شده است.حضور افرادی مانند آلبرت انیشتن, هایزنبرگ,یوهانس کپلر و ... در سابقه علمی کشور آلمان باعث بالا رفتن سطح دانش شده است.در صورتی که شما قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید می توانید به بیش از 300 دانشگاه, موسسه عالی,مدارس عالی, معتبر در سطح بین المللی درخواست ارسال کنید.این دانشگاه ها در زمینه های فنی و مهندسی, پزشکی, هنر و موسیقی فعالیت می کنند و پذیرای دانشجو از سراسر دنیا می باشند.شما می‌توانید در سازمان مبادلات آکادمیک کشور آلمان برای تامین تحقیقات علمی خود از بورسیه تحصیلی استفاده نمایید.آلمان برای افرادی که بعد از تحصیل قصد ماندن در این کشور را دارند, می تواند کشوری خوبی از لحاظ آینده مالی و شغلی باشد.

کشور آلمان در کنار دانش و علم در زمینه صنعت و تولید نیز در زمره کشور های موفق و بزرگ قرار دارد.طیق آخرین آمار های اعلام شده از سوی سازمان های جهانی, کشور آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد قاره سبز شناخته می شود.نزدیک به 37 کمپانی بزرگ و تاثیر گذار دنیا در آلمان میباشند. شرکت هایی مانند : زیمنس, دایملر, فولکس واگن, دویچه بانک و ... در ادمه لیست 10 کمپانی بزرگ و تاثیر گذار در دنیای امروز, که در آلمان وجود دارند را آورده ایم.شاید آینده شغلی شما در هر کدام از این کمپانی ها باشد.
با توجه به اینکه آلمان را قلب اروپا می دانند و این کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی و موقعیت کار و شرایط زندگی و دانشگاه های متعدد و خوب هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی ، شرایط خوبی را داراست ، همیشه مقصد مطمئنی برای کسانی که تصمیم به مهاجرت یا ادامه تحصیل گرفته اند بوده و هست. همینطور می توان در نظر گرفت که کشور آلمان همیشه شرایط را برای جذب نیروی کارامد و تحصیلکرده فراهم میکند و با توجه به صنعتی بودن کشور ، بازار کار فوق العاده ای را برای مهندسین قرار می دهد.

شرایط تحصیل در آلمان به نحوی است که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی می توان ادامه تحصیل داد و مهمترین نکته در مورد ادامه تحصیل در آلمان رایگان بودن تحصیل در اکثر دانشگاه های آلمان است . اما دانشگاه هایی هم وجود دارند که برای هر ترم 250 یا 500 یورو شهریه دریافت می کنند. برای افرادی که تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور را دارند مهمترین گزینه می تواند زبان انگلیسی یا آلمانی باشد .

اگر می خواهید به زبان آلمانی درس بخوانید با توجه به دانشگاه انتخابی شما ، شما به سطح B1 یا B2 از زبان آلمانی طبق جدول CEF احتیاج خواهید داشت. اگر می خواهید به زبان انگلیسی در کشور آلمان ادامه تحصیل بدهید با توجه به رشته شما و دانشگاه حداقل به IELTS ACADEMIC با نمره 6.5 و یا iBT با نمره 72 احتیاج خواهید داشت . البته برای برخی از رشته ها و دانشگاه ها ارائه GRE یا GMAT نیز اجباری است. برای ارائه مدارک ، شما باید مدارک خود را قبل از مهلت تعیین شده ارسال نمایید.

یکی از را ه های مهاجرت به آلمان تحصیل درآلمان می باشد.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به دانمارک

  • aa aa

عنوان : معرفی وب سایت های با اعتبار خرید کاندوم خاردار در کشور

انواع کاندوم زنانه و مراکز خرید کاندوم

کاندوم زنانه غلافی برای جلوگیری از بارداری و بیماریهای جنسی است.این وسیله به شما در زمینه جلوگیری از بارداری های ناخواسته و بیماریهای مقاربتی مانند HIV جلوگیری می کند.این موضوع ایده خوبی است که شما به درکی برسید که چرا به عنوان یک زن به کاندوم زنانه احتیاج دارید.برخی از زنان ترجیح می دهند که خودشان از کاندوم زنانه استفاده کنند و این مسئولیت را خود به گردن بگیرند تا اینکه اسن موضوع را به آقایان واگذار کنند تا شاید رسک کمتری را برای بارداری های ناخواسته و بیماریهای جنسی متحمل شوند.اگر چه که کاندوم زنانه به راحتی کاندوم مردانه در دسترس نمی باشد و حتی قیمت آن اکثر اوقات گرانتر می باشد.شما می توانید معمولا این نوع از کاندوم را از طریق کلینیک های امور جنسی و مراکز مراقبت های بهداشتی تهیه نمایید.البته برخی از فروشگاه ها نیز این نوع کاندم (کاندوم زنانه) را برای فروش دارند و لی یکی از بهترین راه های خرید کاندوم زنانه استفاده از فروشگاه های آنلاین کاندوم می باشد.البته برای خرید اینترنتی انواع کاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولین موضوع در نظر بگیرید.

انواع کاندوم های زنانه که در دسترس است

کاندوم زنانه در 130 کشور جهان در دسترس قرار دارد.این نوع از کاندوم به عنوان نسل دوم کاندوم یا "FC2" شناخته می شود.کاندوم زنانه در کشور های مختلف یا نام های متفاوت فروخته می شود.برخی از این نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسی که (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلی اورتان بود.ساخت کاندوم زنانه از این جنس یه دلایل معدودی باعث نارضایتی مردم و عدم خرید این محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 که در حال حاظر برای خرید و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتکسی به نام نترل ساخته شده است و جایگزین مناسبی برای FC1 بوده است.امروزه این محصول در طرح های متنوعی برای فروش در دسترس همگان قرار دارد.

میزان فروش کاندوم زنانه در کشورهای توسعه‌یافته اندک بوده، در حالی که در کشورهای در حال توسعه میزان فروش در حال افزایش است که به برنامه تنظیم خانواده و برنامه‌های مرتبط با بیماری ایدز مربوط می‌شود.تنها نوع کاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش میرسد.غلافی از جنس پلی اورتان است که در هر انتهای خود حلقه ای قابل انعطاف دارد.حلقه باز کاندوم زنان بیرون واژن باقی می ماند و حلقه داخلی بسته و مثل دیافراگم زیر سمفیز قرار می گیرد.اثر کاندم زنانه در حفاظت از انتقال بیماری های جنسی نسبت به کاندوم مردانه کمتر است اما در هر حال کاندوم زنان نسبت به ویروس های ایدز ٬ سیتومگالوویروس و هپاتیت B غیر قابل نفوذ است . شانس جابجایی و لیز خوردن آن کمتر از کاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه میزان حاملگی با آن بیشتر از کاندوم مردانه است.

نحوه کارکرد کاندوم زنانه

کاندوم زنانه به شکلی آزادانه درون واژن قرار میگیرد.طول کاندوم در حدود 17 سانتی متر است و با وجود این نوع کاندوم می توان از بارداری های ناخواسته و یا بیماریهای مقاربتی مانند HIV و STIS (عفونت های دستگاه تناسلی) جلوگیری کرد.کاندوم زنانه را می توان تا هشت ساعت قیل از رابطه جنسی نیز قرار داد و این موضوع دقیقا بر عکس کاندوم مردانه است که شما باید آن را دست قبل از برقراری رابطه استفاده نمایید.این موضوع که شما از چند ساعت قبل از رابطه میتوانید کاندوم را استفاده کنید باعث اطمینان خاطر شما و داشتن رایطه ای به دور از استرس می شود.

نحوه استفاده از کاندوم زنانهکاندوم زنانه,انواع کاندوم زنانه,کاندوم

بعد از خرید کاندوم زنانه شما مطمئنا می توانید نحوه استفاده از این محصول را درون جعبه پیدا کنید.چنان چه نتوانستید نحوه استفاده از کاندوم را درون جعبه پیدا کنید, میتوانید با صحبت با یک پزشک و یا مشاور سلامت جنسی از نحوه استفاده از کاندوم زنانه اطلاعات کسب کنید.در ادامه چند نکته مهم در ارتباط با استفاده از کاندوم زنانه آورده شده که دانشتن این نکات باعث می شود تا رابطه ای سالم تر و بدون استرس را تجربه کنید.

در ابتدا قبل از استفدا تاریخ انقضا کاندوم را بررسی نمایید تا از لحاظ مشکلی نداشته باشد.
سعی کنید کاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندی خود خارج نمایید تا امکان آسیب دیدن کالا کمتر باشد. همچنین سعی کنید برای باز کردن بسته بندی از دندان و یا ناخن های بلند و اشیای که باعث آسیب زدن به کاندوم می شود استفاده نکنید.
سعی کنید در صورتی که نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن کاندوم آگاهی ندارید از روی کاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نمایید و در صورت نبودن راهنما از مشورت یک پزشک یا مشاور استفاده نمایید.
از هر کاندوم زنانه برای یک مرتبه استفاده نمایید.

نکته : به یاد داشته باشید استفاده همزمان از کاندوم زنانه و مردانه در یک رابطه تنها باعث پارگی کاندوم ها و به وجود آمدن یک رابطه جنسی پر خطر می شود.

اگر کاندوم زنانه پاره شود چه باید کرد؟

هرچند که بسیار بعید است که در حین رابطه کاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز کردن بسته بندی و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل کاتالوگ عمل کرده باشد.با این حال در مواردی کم کاندم زنانه نیز مانند کاندوم مردانه امکان پاره شدن دارد.برخی از دلایل پاره شدن کاندوم می تواند : وجود پارگی در کاندوم از قبل از باز شدن بسته بندی, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از کاندوم, تمام شدن تاریخ انقضای کاندو و فاسد بودن آنخطری که بعد از پاره شدن کاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بیماریهای عفونی و یا بارداری ناخواسته می باشد.

در صورت پاره شدن کاندوم بهتر است با استفاده از آزمایشات مخصوص از سلامت جنسی خود مطمئن شوید.شما می توانید این آزمایش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهید.بهتر است که آزمایشات را 3 ماه بعد نیز دوباره انجام دهید و از نتایج آن آگاه شوید.این موضوع به این دلیل است که بیماریهای عفونی دستگاه تناسلی در فاصله های زمانی مختلف علائم خود را بروز میدهند.

انجام پروژه های دانشجویی

  • aa aa