مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت


توصیه های مهم برای سرانجام بخیری مسافرتهای نوروزی !


مسافرت با ماشین خود، مضاف بر اجراکردن قانون های نیروی انتظامی، توجهات دیگری را هم می خواهد.

جاده های تمام نشدنی
تجربه سفر با ماشین شخصی زمانی شیرین می شود که مسافر بداند دنباله

مسیری که در پیش گرفته، بین شهر تا شهر و روستا به روستای کشور کشیده شده. خوبی اش این است که این ایام

کار سفرهای جاده ای لنگ بنزین گالنی صندوق عقب نمی ماند زیرا اینقدر پمپ بنزین میان راه ها قد علم کرده که مخزن سوخت ماشینهای نوروزی خالی نماند.

حالا اگر خودرو دوگانه سوز باشد که دیگر نور علی نور است؛ جاده تا بی نهایت، جایگاه های سوخت خلوت و مسافران نوروزی هم پای به راه اما این دلیل نمی شود که باک خودرو را خالی بگذارید.


با خودرو در دل آب های خلیج فارس
آنهایی که با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر کرده اند لابد می دانند هزینه سفر با خودرو به این جزیره آن قدرها ارزان در نمی آید. علاوه بر آنکه گشت و گذار در جزیره کیش به خاطر وسعت کم آن، بدون وجود خودروی شخصی هم امکان پذیر است.

بنابراین اگر مقصد سفر نوروزی امسال، جزیره کیش باشد می شود از خیر سفر با خودرو گذشت اما جزیره قشم آنقدر وسعت دارد که همراه بردن خودرو به سختی هایش بیرزد. اگر هم مشکل، رساندن خودروی شخصی از بندرعباس تا جزیره قشم است جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون می توان از خدمات «لندیگراف» استفاده کرد و خودروی شخصی را از بندرعباس یا بندر پُهل تا جزیره قشم به عرشه مطمئن لندیگراف سپرد.

سفر با خودروی شخصی,سفر با قطار

اگر مقصد سفر نوروزی، جزیره کیش باشد می شود از خیر سفر با خودرو گذشت


فقط از همین ابتدای کار باید بدانید برای استفاده از خدمات لندیگراف، مدارک خودرو تمام و کمال همراه تان باشد. خوبی اش این است وقتی پا در جزیره قشم بگذارید هم خودرو زیر پای تان است و هم امکان  چادرزدن در جزیره برای شما فراهم است و این یعنی کاهش هزینه سفر تا حد ممکن.

سبکبار در واگن های قطار
مزیت سفر با قطار فقط به منظره هایی که آرام آرام از پشت شیشه های قطور پنجره های می گذرند خلاصه نمی شود چون سفر با واگن هایی که فضای امنی برای مسافر قطار می سازند، کاهش هزینه ها را هم هدف می گیرد؛ البته اگر برنامه سفر طوری طرح ریزی شده باشد که یکی از شب های رفت و یکی از شب های برگشت در قطار سپری شود. با این وصف، تیری که به نشان نشسته، هزینه دو شب از شب های اقامت در هتل یا مسافرخانه را کسر می کند، چفت و بست کارها وقتی جور در می آید که بار اضافی همراه مسافر نباشد و سفر سبکی در واگن های قطار تدارک دیده شده باشد.


  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • aa aa