مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

لیست مناسب ترین و عالیترین خرید عروسی

منوی برترین و عالیترین خرید عروسی جدول برترین و عالیترین خرید عروسی به عروس

و همسرش در تهیه منوی کامل برای خرید مایحتاجعروسی و برپایی جشن حنابندان

عالی یاری می رساند. خرید کردن با خود استرس هایی مثل تحول ، بزرگ شدن اندام ، و ... را باخود دارد

 . بزرگترین احساسی که بعد از خرید زنها آن را تجربه میکنند حس نو شدن و به روز شدن است .

و قطعا  خریدعروسی  اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت.

 لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی

عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند

 تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان

عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود

 

 برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم

 مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است

که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست

آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست

کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

  • aa aa


ده شهر به شدت وحشتناک دنیا


عموما می گویند که مسافرت انسان را باتجربه خواهد کرد. ولی بعضی سفرها

برای انسان‌ها، خطر آور است. از همین رو مناطق و شهرهایی می باشند که توصیه می‌شود

مردم کمتر به آنجا سفر بروند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان فهرست از ده شهر بسیار

عجیب جهان از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر کرده است.

 

4) بغداد در عراق


این شهر از وقتی که آمریکا عراق را اشغال کرده ناامن شده است. به طوری که از سال 2003 تاکنون بیش از 65 هزار نفر از شهروندان غیر نظامی آن در عملیات تروریستی کشته شده‌اند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

5) گروزنی در جمهوری چچن روسیه


این شهر نیز فاسدترین شهر در روسیه شناخته شده است که در آن قاچاق مواد مخدر، روسپیگری، آدم ربایی در بیشترین حد خود وجود دارد.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

6) موگادیشو در سومالی


ناامنی موگادیشو به علت سالها جنگ داخلی بوده است. تاکنون 500 هزار نفر از جمعیت این شهر که نیمی از جمعیت آن به حساب می‌آید از آن فرار کرده‌اند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

 

  • aa aa


ده شهر بسیار خطرناک دنیا


همیشه می گویند که مسافرت آدمی را پخته می‌کند. ولی بعضی سفرها

برای آدم‌ها، فاجعه آفرین است. از همین رو مناطق و شهرهایی می باشند که بیان می‌شود

مردم کمتر به آنجا سفر کنند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان لیستی از 10 منطقه خیلی

عجیب دنیا از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر کرده است.

 

4) بغداد در عراق


این شهر از وقتی که آمریکا عراق را اشغال کرده ناامن شده است. به طوری که از سال 2003 تاکنون بیش از 65 هزار نفر از شهروندان غیر نظامی آن در عملیات تروریستی کشته شده‌اند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

5) گروزنی در جمهوری چچن روسیه


این شهر نیز فاسدترین شهر در روسیه شناخته شده است که در آن قاچاق مواد مخدر، روسپیگری، آدم ربایی در بیشترین حد خود وجود دارد.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

6) موگادیشو در سومالی


ناامنی موگادیشو به علت سالها جنگ داخلی بوده است. تاکنون 500 هزار نفر از جمعیت این شهر که نیمی از جمعیت آن به حساب می‌آید از آن فرار کرده‌اند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

 

  • aa aa

 آیامی شود بااستفاده تلفن همراه آزمایش خون گرفت

یک شرکت خارجی شیوه ای را کشف کرده است که می توان به کمک تلفن همراه هوشمند، آزمایش خون را در منزل و بدون مراجعه به مرکز درمانی انجام داد.

به نقل از مهر، کمپانی کور ابداع کننده این روش ویژه می باشد.

در این راه  یک اپلیکیشن خاص بر رویموبایل نصب می شود. با وارد کردن سوزن های یکبار مصرف بسیار کوچک به بدن که بدون درد است و یک کابل که به گوشی همراه متصل می شود، می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون، اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی تحلیل می شود. در واقع اطلاعات توسط نور مادون قرمز گردآوری می شوند و سپس به الگوریتم های وب سایت شرکت Cor برای بازخوانی ارسال می شوند.

اطلاعات ارسال شده شامل، قند خون ناشتا، کلسترول، فیبرینوژن و تری گلیسرید است.

به گفته مسئولین شرکت Cor، اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز درمانی و با همان درجه دقت و صحت است.

قیمت این کیت آزمایش خون، ۱۹۹ دلار و قرار است از اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی روانه بازار شود.

  • aa aa

 روزنامه ای از قدرت و نفوذ مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می نویسد

مجله ای از توان و نفوذ مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می‌گوید

با گشوده شدن در های بازارکاری بین ایالات متحده و سرزمین هایی مانند ایران و کوبا، بازارهای این ملت ها آماده‌ی همکاری با شرکت‌های کلان فناوری من جمله مایکروسافت می باشند.

تا چندماه قبل،دره سیلیکون ولی و «وال استریت» به «مایکروسافت» به مانند یک شرکت تمام شده و محکوم به سقوط فکر می کردند. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، کارهای زیادی انجام داده تا این باور را تغییر دهد. هرچند همچنان این ایده‌ی فراگیر این است که قدرت واقعی در دست شرکت‌های نوپاتری همچون «فیسبوک»، «آمازون» و «گوگل» است که برپایه‌ی اینترنت فعالیت می‌کنند. اما در یک زمینه مایکروسافت همچنان پیشروتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری گام بر می‌دارد؛ دسترسی به بازارهای جهانی.

«ویندوز» برای دهه‌ها است که استاندارد جهانی رایانش به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان زندگی خود را از راه فروش و ساختن نرم‌افزار بر پایه‌ی تکنولوژی مایکروسافت می‌گذرانند. این واقعیت به مایکروسافت پایه‌ی هواداری وسیعی می‌بخشد و مشتریان زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این موضوع در کشورهای مختلف نمود پیدا می‌کند به طوری که در مصاحبه‌ای با «Business Insider» نادلا به این موضوع اشاره کرده که مردم در کشورهایی مثل ایران و کوبا که تا کنون با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کردند، بلافاصله بعد از باز شدن راه‌های اقتصادی این دو کشور به ایالات متحده، به او پیام فرستادند و علاقه‌ی خود را برای همکاری با مایکروسافت اعلام کردند:

«ماه پیش درحال مرور کردن ایمیل‌هایم بودم که پیامی را از فردی در کوبا دریافت کردم. او می‌گفت فروشنده ویندوز است و از جامعه‌ی بزرگی از کاربران ویندوز در کوبا خبر می‌داد. به گفته‌ی او در کوبا از سرورهای بسیاری بر پایه‌ی ویندوز استفاده می‌کنند. او درخواست کرده بود که به عنوان فروشنده‌ی رسمی مایکروسافت فعالیت خود را ادامه دهد.

همین اتفاق پس از تغییر شرایط ایران نیز رخ داد. مردم ایران تقریبا به شکل یکپارچه از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند؛ مخصوصا وقتی بحث اتوماسیون اداری در میان باشد. ارسال کننده‌ی پیام می‌گفت که ما نیازمند به سرمایه‌گذاری شما در کشور هستیم.

به هر کشوری که می‌روم همکاران ما در آنجا فعالیت می‌کنند؛ طراحان نرم‌افزار آن کشور، کسانی که در خدمات درمانی یا آموزش کار می‌کنند؛ کسانی که در سیستم حمل و نقل فعالیت دارند؛ همه و همه اتوماسیون خود را بر پایه‌ی تکنولوژی ما طرح ریزی کرده‌اند.»

به گفته‌ی نادلا، با اینکه فیسبوک و گوگل نیز دسترسی جهانیِ بالایی دارند؛ به هیچ وجه از چنین شبکه‌ی پایداری از شرکای تجاری برخوردار نیستند که زندگی خود را برپایه محصولات آن‌ها بگذرانند.

نادلا همچنین اشاره‌ای به پروژه‌ی «Loon» گوگل کرد. پروژه‌ای که قرار است دسترسی به اینترنت را از طریق بالون به سرتاسر جهان برساند. وی اظهار امیدواری می‌کند که با شرکت‌های هر کشوری کار کند تا از فضاهای باز سیستم تلویزیونی هر کشور برای دسترسی به اینترنت استفاده کند. نادلا می‌گوید: «من آینده‌ی دسترسی به اینترنت را در پرواز دادن بالن‌ها در مرزهای هوایی کشورهای دیگر نمی‌بینم. بلکه فکر می‌کنم راهِ بهتر، همکاری با شرکت‌های محلی است تا به روش‌های کم‌هزینه برای دسترسی به اینترنت فکر کنند».

  • aa aa