مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت

عنوان: نکاتی درمورد جراحی غضروفی

این مقاله در مورد عمل بینی می باشد.

امروزه انواع مختلف جراحی های زیبایی در میان بسیاری از افراد جامعه از طرفداران زیادی برخوردار است به همین دلیل آشنایی با انواع جراحی پلاستیک و زیبایی به آنهایی که قصد انجام جراحی زیبایی خاصی را دارند کمک بسیار زیادی میکند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار میدهد.

جراحی پلاستیک را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد : جراحی های ترمیمی و جراحی های زیبایی

جراحی پلاستیک ترمیمی برای بازسازی شکل و عملکرد هریک از قسمت های مختلف بدن که در اثربیماری ، حوادث یا اختلالات مادرزادی از شکل طبیعی خارج شده اند انجام می شود اما جراحی زیبایی معمولا” فقط برای بهتر شدن و زیباتر شدن شکل ظاهری صورت و بدن انجام می شود.

رینو پلاستی ( جراحی زیبایی بینی)

رینو پلاستی یک عمل جراحی زیبایی بسیار رایج است که برای تغییر شکل و فرم بینی انجام می شود. این جراحی به دلایل مختلف از جمله بازسازی و یا ترمیم ، اصلاح نقصهای مادرزادی ، کاهش مشکلات تنفسی و یا صرفا” برای زیبایی انجام می شود.

اتوپلاستی ( جراحی زیبایی گوش)

این عمل بیشتر برای نزدیک کردن لاله گوش به سر ، کوچک کردن و اصلاح گوشهای بسیار بزرگ و برجسته به کار می رود اما گاهی نیز برای ترمیم و اصلاح گوشهای آسیب دیده به کار می رود. معمولا” اعمال جراحی زیبایی بر روی کودکان انجام نمی شود.

تزریق ژل   ژلی که در طب استفاده میشود قوامی شبیه ژله خوراکی دارد . این ژل از موادی درست شده است که برای بدن بی ضرربوده و دارای ماندگاری طولانی باشد . ژلهای مختلفی توسط کارخانه های متفاوتی برای مصارف پزشکی تهیه و توزیع شده اند لذا فرمولهایی با کیفیتها وقیمتهای متفاوتی وجود دارد.

تزریق ژل تحت بی حسی موضعی و توسط سرسوزن خیلی نازک انجام میشود و تقریبا بی درد است . لب ها اصلی ترین جزء یک سوم تحتانی صورت هستند و در بروز احساسات و جذابیت های فردی سهمی اساسی دارند. در حالت معمول اگر از روبرو به صورت فردی نرمال نگاه کنیم خطی که از قرارگیری لبها روی یکدیگر حاصل میشود به اندازه فاصله بین مردمک دو چشم است یعنی کمی بزرگتر از فاصله بین پره های بینی است . اگر از نمای نیم رخ به چهره فردی نرمال نگاه کنیم لب پائین حدود 2 میلیمتر عقب تر از لب بالا قرار میگیرد و چانه نیز عقب تر از لب پائین است.

   در این مقاله نکاتی در مورد کاشت مو گفته شده است.